مقاله ها

کاربرد چوب نراد روسی

کاربرد چوب نراد روسی

کاربرد چوب نراد روسی چیست؟ چوب نراد درحال حاضر در بازار ایران جزو بهترین گزینه‌ها برای ساخت انواع دکوراسیون و سازه‌های زینتی و کاربردی به‌شمار می‌آید. از طرفی برای کف‌سازی ساختمان‌ها در ورودی‌ها، طراحی انواع کابینت‌های چوبی و درب‌های بزرگ پیکره‌ای و البته روکش‌های چوبی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. از این چوب همین‌طور می‌توان برای کفراژ در کارهای بتنی استفاده کرد. درنهایت انواع داربست‌های مقاوم‌سازی‌شده و باربر نیز با به‌کارگیری نراد تولید می‌شوند.
به‌طور کلی از چوب نراد می‌توان در فرمت‌ها و در حوزه‌های مختلف بهره‌برداری کرد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:
• ساخت انواع فریم‌ها و قالب‌های ساختمانی ، دکوراسیون داخلی و خارجی منازل و ادارات ، ساخت درب و پنجره‌های چوبی بزرگ و کوچک و چندلنگه ، انواع مبل و میز عسلی ، کاغذ سازی ، پالت‌سازی ساختمانی
• طراحی انواع دیوارپوش و کف‌پوش ، فریم‌های چوبی کوچک و بزرگ
البته باید گفت که نراد در صدر لیست چوب‌های روسی‌ست که برای ساخت لمبه، قرنیز و … از آن‌ها استفاده می‌شود. چوب نراد به دلیل داشتن سختی و وزنی هماهنگ و استاندارد کیفیتی فوق‌العاده دارد و محصولی محبوب به‌شمار می‌آید که بازارهای جهانی را درنوردیده است.

برخی از کاربردهای چوب نراد روسی؟ از کاربردهای چوب نراد روسی می توان به ساخت انوع فریم ها وقالب های ساختمانی، دکوراسیون های داخلی و خارجی،طراحی انواع دیوارپوش و کفپوش اشاره کرد.

www.choobwood.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *