مقاله ها

تایل ترمووود چیست؟

تایل ترمووود چیست؟
به معنی “کاشی چوبی” است که معمولأ به صورت مربعی با ابعاد ۳۰ در ۳۰ سانتی متر تولید می‌شود. این‌کاشی ها از چوب ترمووود ساخته شده‌اند و شامل ۵،۳ و یا ۷ پروفیل ترمووود در ضخامت‌های مختلف می‌باشند.
در ساخت این نوع کفپوش‌ها از زیره‌های پلاستیکی استفاده می‌شود و به همین دلیل نیاز به استفاده از پروفیل‌های آهنی ندارند. چوب‌های ترمووود با استفاده از پیچ‌ روی زیره‌های پلاستیکی نصب می‌شوند و هرچه جنس این زیره مرغوب‌تر و انعطاف‌پذیری آن بیشتر باش، پس از نصب صدای کمتری را ایجاد می‌کند و باعث افزایش عمر مفید تایل‌ها می‌شود.

استعمال قیمت و خرید تایل ترمووود با بهترین قیمت!
مشاوران ما به صورت ۲۴ساعته در خدمت شما عزیزان هستند.
تایل ترمووود به دلیل ویژگی‌های فوق و مطابق با سلیقه‌های مختلف، در صنعت عمران و ساخت و ساز به عنوان جایگزین موادی مانند سیمان،مدزاییک و سرامیک در کف سازی محوطه‌های داخلی و بیرونی ساختمان استفاده می‌شود.
امروزه کفپوش‌های تایل ترمووود به دلیل زیبایی، استحکام، سادگی و البته کم‌هزینه بودن، توانسته با استقبال گسترده‌ای مواجه شود. تایل ترمووود چیست؟

تایل ترمووود به معنای “کاشی چوبی” است.

در چه ابعادی تولید می شود؟ به صورت مربعی با ابعاد ۳۰ در ۳۰ سانتی متر تولید می‌شود.

کاربرد های تایل ترمووود در کجاها است؟ در صنعت عمران و ساخت و ساز به عنوان جایگزین موادی مانند سیمان،مدزاییک و سرامیک در کف سازی محوطه‌های داخلی و بیرونی ساختمان استفاده می‌شود.

www.choobwood.com

تایل ترمووود پاین(کاج)
تایل ترمووود اَش(زبان گنجشک)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *